Wednesday 13 April 2011

1

Assalamualaikom~
Syukur atas hadrat Ilahi kerana aku masih bernyawa~amin~
Blog ini diwujudkan adalah untuk menceritakan bahawa aku telah JATUH CINTA!!
ahahaha~mesti lawak kalau cakap pasal jatuh cinta ni!hahaha~kalau nak tau,ni 1st time aku jatuh cinta~
sepanjang hidup aku,aku xpernah rasa macam ni~nak tau sapa?nanti2 la tau~haha~
Sebenarnya da lama teringin nak buat blog untuk si dia~hm,aku gelarkan dia as Shizuka la~ok?
1st time aku jatuh hati tengok pic dia masa aku seronok duk tengok blog telordibasuh.blogspot.com~
time tu aku tengok dia as followers telordibasuh tu~so aku trus click pic dia tu,n trus masok blog Shizuka~
shizuka punya blog penuh pasal hidup dia n kekasih dia~jangan marah~haha~haritu jugak aku add FB dia~haha~best3!dia approve,so aku pun macam besa la buat muka tembok post kat wall dia~macam selalu orang cakap la,thnx add!hahaha~jap aku up post lain nak kongsi fb punya wall post aku tu~hehe~

1 comment: